کجی آلت تناسلی

کجی آلت تناسلی یا بیماری پیرونی موقعیتی است که در آن آلت تناسلی شما کج یا دارای انحراف می باشد. این در اثر بافت اسکاری به وجود می آید که در طول شفت آلت تناسلی شکل می گیرد. این باعث نعوظ دردناک و ایجاد انحنا

درمان سنگ مثانه

سنگ مثانه

سنگ های مثانه توده های سفت مواد معدنی هستند که می تواند در داخل مثانه در صورت عدم تخلیه کامل ادرار شکل گیرد. اگر این سنگ ها آنقدر کوچک باشند که بتوانند در زمان ادرار کردن به بیرون از بدن رانده شوند باعث بروز علائمی

زگیل تناسلی در مردان

اچ پی وی (پاپیلوما ویروس انسانی ) ازمتداول ترین عفونت های منتقل شونده، از راه جنسی می باشد ، این ویروس باعث ایجاد زگیل تناسلی در مردان و زنان می گردد. اچ پی وی معمولا در خانم ها بیشتر از آقایان شایع است. دکتر سعید

پیوند کلیه در زاهدان

پیوند کلیه در زاهدان که به طور کاملاً تخصصی توسط دکتر سعید موحد ، بهترین جراح و متخصص کلیه و مجاری ادارای در زاهدان ، انجام می شود ، یک روند جراحی برای قرار دادن یک کلیه سالم اهدا شده از سوی یک اهدا کننده زنده

جراحی سنگ کلیه حالب و مثانه

وقوع بیماری سنگ های کلیه، حالب و مثانه در سراسر دنیا روز به روز در حال افزایش است و روزانه افراد بسیار زیادی متوجه ابتلا خود به این بیماری می شوند. تنوع این بیماری آنچنان وسیع است که به یک دستاورد شخصی برای مدیریت نیاز

هیپوسپادیاس

هیپوسپادیاس یک نقص مادرزادی است که در آن سوراخ مجرای ادرار، به جای نوک، در زیر آلت تناسلی قرار دارد. مجرای ادرار، لوله ای است که از طریق آن، ادرار از مثانه و سپس از بدن خارج می شود. جراح معمولاً آلت تناسلی را درمان

بهترین اورولوژیست زاهدان - دکتر سعید موحد

بهترین اورولوژیست زاهدان

اگر در مجاری ادراری خود با مشکلی مواجه شده اید، باید توسط یک پزشک متخصص که اورولوژیست نامیده می شود، همچون دکتر سعید موحد معاینه شوید.  این دسته از پزشکان متخصصانی هستند که می توانند مشکلات شما از سنگ کلیه تا سرطان ها را درمان کنند.

واریکوسل - دکتر سعید موحد

واریکوسل

واریکوسل ، بزرگ شدن سیاهرگ ها در پوسته بیضه می باشد که تقریباً شبیه به رگ های واریسی است که در پاها نمایان می شوند. این عارضه حدوداً در یک مرد از هر شش مرد اتفاق می افتد ولی بر خلاف واریس در پا ،

جراحی پروستات